نرم افزار قیاس حامی مشتریان قدیمی

تاریخ انتشار: 1399/08/14

جشنواره حامی مشتریان قدیمی قیاس پلاس به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) از 13 آبان ماه آغاز و تا آخر آبان ماه نیز ادامه دارد.

'' ویژه مشتریان بیش از یک سال سابقه، فرصت ویژه به منظور خرید ماژول های تکمیلی نرم افزار قیاس پلاس «حسابداری- دریافت پرداخت- خرید و فروش کالا- فروش خدمات- انبارداری حقوق دستمزد- دارایی ثابت» ''

به گزارش روابط عمومی قیاس، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره حامی مشتریان قدیمی قیاس پلاس به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) و در دوره زمانی 17 روزه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند ماژول های «حسابداری- دریافت پرداخت- خرید و فروش کالا- فروش خدمات- انبارداری حقوق دستمزد- دارایی ثابت» را از طریق از طریق سایت قیاس  و با 20 تخفیف ویژه تهیه کنند.

جناب آقای دولتی مدیرعامل شرکت راهکار نوین سیاق  مشتری مداری و جلب رضایت بیشتر مشتریان قیاس را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: هدف برگزاری این کمپین به مناسبت میلاد رسول اکرم و برای مشتریان بیش از یک سال سابقه می باشد و نیز دارای شرایط ویژه می باشد:

۱)خرید به شرط و تضمینی

۲)فعال سازی ماژول هایی که هنوز از قیاس خریداری نکرده اید (به مدت دو هفته)

۳)برگزاری آموزش حضوری رایگان.

AP