چه نرم افزار حسابداری خوب است؟

تاریخ انتشار: 1398/03/14

چه نرم افزار حسابداری خوب است؟ 

چیزی که هر بسته نرم افزار حسابداری به سادگی باید داشته باشد این است که مزایای فوق العاده ای را در بر گیرد .

مهم نیست که آیا این ویژگی از زمان های قدیم، بخش استانداردی از حسابداری بوده یا اینکه در چارچوب تکنولوژی امروز به آن اضافه شده است.

بنابراین می پردازیم به 100 ویژگی برتر نرم افزار حسابداری:

حساب قابل پرداخت

1. مدیریت سوابق فروشنده

دستور اول حسابهای قابل پرداخت: از تامین کنندگان خود بپرسید! قابلیت های پیشرفته شامل زمینه های فروشنده سفارشی و ایجاد سریع فروشندگان با استفاده از کلونینگ ثبت است.

2. چاپ را بررسی کنید

این روزها کارت های اعتباری، ACH و حتی گزینه های پرداخت دیجیتال وجود دارد. اما چک باقی می ماند است. سفارشی سازی و چاپ دسته ای برخی سیستم هایAP نرم افزار حسابداری را تشخیص می دهند. نرم افزار حسابداری قیاس تمامی نیازهای مربوط به چک ، دفتر چک و مدیریت چک را مرتفع می کند.

3. 1099 فرم

1099 فرم توسط ماژول نرم افزار حسابداری شما کمک می کند، که مشخص کنید حساب کدام پیمانکاران پرداخت شده است. E-filing با بسیاری از برنامه ها در دسترس است.

4. محاسبه تاریخ پرداخت

آیا می خواهید درآمد خود را به صورت پول نقد درآورید و یا فروشندگان خود را به دست آورید؟ محاسبه تاریخ پرداخت خودکار با استفاده از داده های فروشندگان شرایط را برای کمک به نگه داشتن پرداخت ها تا زمان لازم انجام می دهد.

5. هشدار پرداخت مشکوک

پرداخت های متوالی به همان فروشنده، در همان تاریخ، در همان مقدار، می تواند تکراری باشد. هشدارها برای روندهای پرداخت غیرمعمول،AP  نرم افزار حسابداری قیاس جلوی این اشتباهات را می گیرد.

6. پشتیبانی EFT

اجتناب از نیازهای مصالحه و جریان نقدی با پشتیبانی از انتقال وجه الکترونیکی. حتی با کاهش چاپ شما برخی از درختان را نیز ذخیره می کنید.

7. پیش پرداخت برنامه ریزی

برنامه ریزی پیش پرداخت تنها چیزی است که به نظر می رسد و یک روش اثبات شده برای پرداخت های مزمن دیرهنگام است.

8. مصوبه سفارش خرید قابل پرداخت حساب

اعتماد کنید، اما تأیید کنید پیوستن نرم افزار حسابداری قیاس به یک پروتکل موقت، یک حفاظت امنیتی مهم را اضافه می کند.

9. ضمیمه سند نرم افزار حسابداری

اسناد داخلی مانند سفارشات خرید تنها موارد مفید برای اثبات پرداخت نرم افزار حسابداری نیستند. ضمیمه فاکتورهای فروشنده موجب شفافیت و پاسخگویی می شود.

نرم افزار حسابداری

 حساب های دریافتی و صورتحساب

10. مدیریت حساب مشتری

فرمان اول حسابهای دریافتی: مشتری خود را بشناسید! یک  قابلیت پیشرفته نیز برای زمینه های سفارشی و ایجاد سریع مشتری با شبیه سازی پرونده امکان پذیر است.

11. ایجاد فاکتور

یک میلیون و یک طرح فاکتور ممکن وجود دارد. این یک واقعیت علمی است. به دنبال انعطاف پذیری برای ارائه صورتحساب فقط با زمینه های مورد نیاز برای حمل و نقل، صورتحساب، شرایط،و قیمت اطلاعات باشید.

12. شرایط حساب های دریافتی سفارشی

هر رکورد دریافتی واقعا یک وام کوتاه مدت است. اطمینان حاصل کنید که بانک شما به راحتی می تواند شرایط و نرخ انتخاب خود را تنظیم کند.

13. پیگیری گزارشات در نرم افزار حسابداری قیاس

نرم افزار حسابداری زمان ثبت نشده ندارد. درآمد سالیانه شهروندان ارشد خود را با گزارش های تاریخی و تاریخ انتشار موضوعیتان پیدا کنید.

14. صورتحساب پیشرفت

"اگر مبارزه ای وجود نداشته باشد، هیچ پیشرفتی وجود ندارد". همین کار را می توان برای وظیفه پیشرفت صورتحساب بیان کرد! اما ویژگی های نرم افزار حسابداری پیشرفته قیاس، فاکتورهای زمان بندی و ردیابی پرداخت ها را آسان تر می کند.

15. مشخصات فروش

برنده پولها را می برد. و کمیسیون به فروشنده می رسد. یا حداقل اعتبار. عامل، محل، و نمایندگی فروش اداری، معیارهای عملکرد و مکانیسم را برای جبران خسارت ایجاد می کند.

نرم افزار حسابداری