topic

نرم افزار خرید و فروش

کسب درآمد بیشتر با حسابداری قیاس

نرم افزار خرید و فروش قیاس در پلتفرم های تحت وب یا بصورت ابری ، ویندوز و اندروید، با طراحی بروز و امکانات لازم برای کسب و کار شما طراحی شده است. نرم افزار خرید و فروش قیاس جریان خرید و انبار داری و فروش کالا را با تمام الزامات آن پشتیبانی می‌کند. برای ثبت این جریان نیازی به داشتن اطلاعات حسابداری نیست ولی سیستم در پشت زمینه به صورت اتوماتیک تمام اسناد مالی مرتبط را ثبت و به صورت یکپارچه عمل می‌کند.

انتخاب پلتفرم انتخاب پلتفرم
cloud
ابری
win
ویندوز
web
وب
یکی از پلتفرم‌ها را انتخاب کنید
برای مشاهده دمو فقط پلتفرم ابری را انتخاب کنید
sellخرید آنلاین
demoدمو
callمشاوره با کارشناسان ما
نرم افزار خرید و فروش

چرا نرم افزار خرید و فروش قیاس

سرعت در مدیریت سفارشات

سرعت در مدیریت سفارشات

با فرم های طراحی شده بر اساس نیاز دقیق مطرح شده کاربران نرم افزار، سرعت بیشتری در رسیدگی به درخواست ها و سفارشات مشتریان فراهم شده است
فروش بر اساس  ویژگی کالاها و سریال کالاها

فروش بر اساس ویژگی کالاها و سریال کالاها

فروش بر اساس سریال کالاها، به منظور ردیابی و اصالت کالای فروش رفته و همینطور اطلاع از موجودی کالاها بر اساس ویژگی کالا، کمک شایانی به پاسخ در لحظه به مشتریان شما خواهد کرد
گزارشات واضح و دقیق

گزارشات واضح و دقیق

با استفاده از گزارشات دقیق و در لحظه، می توانید هوشمندانه تصمیم گیری کنید و اطلاعات را در نوک انگشتانتان قرار دهید
backgroundVersion
نسخه وب
نسخه وب / ابری
نسخه ویندوز
نسخه ویندوز

نرم افزار خرید و فروش نسخه وب / ابری

یکی از پلتفرم های استفاده از نرم افزار خرید و فروش قیاس پلاس پلتفرم تحت وب می باشد. برای استفاده از نرم افزار تحت وب فقط کافیست به یک مرورگر اینترنت همانند گوگل کروم، فایر فاکس و ... دسترسی داشته باشید. نرم افزار خرید و فروش قیاس پلاس تحت وب بصورت کاملا تحت وب ارائه می شود و نیازی به نصب نسخه ویندوزی نمی باشد. این پلتفرم با ظاهری کاملا آراسته، زیبا و کارشناسی شده قابلیت های زیادی از لحاظ کاربردپذیری ارائه میدهد. تحت وب بودن نرم‌افزار، الزاما به معنی تحت اینترنت بودن آن نیست و می توان نرم افزار را تحت شبکه داخلی و بصورت کلاینت و سروری استفاده نمود.

نرم افزار خرید و فروش نسخه وب

امکانات نرم افزار خرید و فروش

سایر ماژول‌های قیاس

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری

نرم افزار خزانه داری

نرم افزار خزانه داری

نرم افزار فروش خدمات

نرم افزار فروش خدمات

نرم افزار انبارداری

نرم افزار انبارداری

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار تولید و گردش کالا

نرم افزار تولید و گردش کالا

نرم افزار اموال

نرم افزار اموال

مشاوره با کارشناسان ما
موضوع درخواست
نام و نام خانوادگی / شرکت
تلفن ثابت
موبایل
ایمیل
کسب و کار
استان
شهر
درحال حاضر از نرم افزارهای مالی استفاده میکنم
توضیحات
کد امنیتی
refresh captcha
mailbox
جهت مشاوره و دریافت اطلاعات میتوانید با شماره واحد فروش قیاس تماس حاصل فرمایید.
جهت هر نوع ارتباط با واحد پشتیبانی پس از تماس با شماره 021-61952 و داخلی 3 ، ثبت شماره 6 رقمی اشتراک پشتیبانی الزامی می‌باشد. جهت دریافت این کد می‌توانید وارد پرتال پشتیبانی شوید.
برای مشاهده پرسش‌های متداول، اینجا کلیک کنید.
  • Dr.TT
    Dr.TT
    سیستم فروش قیاس چه قابلیت هایی برای کسب و کارهایی که فاکتور خدمات صادر می کنند یا حتی فاکتور خدمت و کالا را یک جا صادر می کنند؛ (تعمیرگاه ها) دارد؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      معمولاً جواب این سوال در اکثر نرم افزارهای بازار تعریف انواع خدمات به شکل کالا و صدور فاکتور بر اساس آن کالاست. ضمن این که این قابلیت را هم قیاس و هم هر نرم افزار دیگری می تواند داشته باشد به دلیل مشکلاتی که این روش در انبار گردانی و ... ایجاد می کند این روش مورد تأیید قیاس نیست. در نرم افزار قیاس می توانید جدا از سیستم خرید و فروش کالا، سیستم خرید و فروش خدمات را داشته باشید که انواع خدمات را بدون ارتباط با کالا و انبار تعریف و فاکتور خدمت یا فاکتور همزان خدمات و کالا صادر کنید.
  • فریبا مرادی
    فریبا مرادی
    آیا امکان تعریف پورسانت در سیستم فروش در سیستم وجود دارد؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      بلی؛ برای اسناد فروش می توانید واسطه فروش انتخاب کنید و با تعریف میزان پورسانت به صورت پله ای و یا ساده برای کارشناسان سیستم میزان پورسانت را محاسبه و حتی سند اعلامیه بستانکاری آن را برای پرداخت به سیستم حسابداری صادر می کند.
  • fff
    fff
    شرایط محاسبه مبلغ ارزش افزوده و ارایه دیسکت ارزش افزوده و... چیست؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      سیستم به شکل کامل قانون ارزش افزوده را اجرا و مبالغ مربوطه را ثبت کرده و گزارشات فصلی و حتی دیسکت ارزش افزوده را تولید و ارایه می کند؛ همچنین قابلیت تعریف دسترسی برای اعمال نظر کاربر در تخصیص یاعدم تخصیص ارزش افزوده و همچنین تعریف نوع سند خاص با امکان عدم درج مبلغ ارزش افزوده وجود دارد.
  • sorenavi
    sorenavi
    آیا امکان تعریف تخفیفات و شرایط خاص در سیستم وجود دارد؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      شبیه به لیست قیمت لیست تخفیف در بازه زمانی مشخص روی تمام و یا برخی کالاها قابل تعریف است.
  • بردیا بورانی
    بردیا بورانی
    آیا امکان تعریف چند لیست قیمت در سیستم وجود دارد؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      بلی؛ می توان لیست قیمت های متفاوت داشت و همچنین لیست قیمت را برای کالاها خاص یا گروه مشتریان خاص یا حتی بسته به نحوه فروش تعریف کرد.
  • مونا رادمهر
    مونا رادمهر
    مبنا شدن اسناد انبار چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا امکان ثبت فاکتور فروش از پیش فاکتور قبلاً صادر شده در سیستم وجود دارد؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      مبنا شدن اسناد در سیستم انبار و سیستم خرید و فروش قیاس به معنی صدور یک نوع سند از روی یک نوع دیگر است. مانند صدور خروج مصرفی از روی دستور خروج یا صدور برگشت از فروش از روی فاکتور فروش و... . در مبنا شدن علاوه بر این که سیستم کنترل می کند که نوع و شرایط کالا اشتباه نشود مانده مبنایی هم نگهداری می شود. برای مثال از یک دستور خروج 100 تایی تا کنون سه بار به میزان 70 مورد خارج شده و هنوز 30 مورد باقی مانده است و بیشتر از 30 مورد هم اجازه خروج نخواهد داشت. این قابلیت در هنگام ثبت مرجوعی فروش و یا خرید از فاکتور خرید و فروش و کنترل مصرف در تولید و ... کاربردهای بسیاری دارد.
  • سپیده
    سپیده
    تفاوت نرم افزار فروش بازرگانی و نرم افزار فروش فروشگاهی در چیست؟
    • کارشناس فروش
      کارشناس فروش
      فرم های سیستم فروش فروشگاهی برای کاربری در صندوق یا گیت های فروشگاه ها و بر مبنای نیاز آن ها طراحی شده است. در مدل فروش فروشگاهی سرعت و سهولت صدور سند بسیار مهم است و پیش فرض های خاصی وجود دارد و معمولاً مشخصات مشتری در حد نام و تلفن ثبت می شود و موجودی انبار هم زمان با صدور کنترل نمی شود. تعداد و میزان دریافتی ها و کارت خوان و... در فرم فروشگاهی کنترل و جمع بندی و اصطلاحاً باز و بسته کردن صندوق وجود دارد. در سیستم فروش بازرگانی برای حالت بازرگانی و عمده فروش و... است و صرفا فاکتور های فروش با شرایط خاص تر صادر می شود. هر فاکتور فروش در سیستم بازرگانی منجر به یک سند خروج انبار و یک رسید یا اعلامیه وجه در خزانه می شود در صورتی که در سیستم فروش فروشگاهی جمع عملکرد یک فروشنده مثلا در یک روز یک سند انبار و یک سند دریافت و پرداخت می شود.

برای ثبت پرسش جدید خود، بروی ثبت پرسش، کلیک نمایید.

سوالات مرتبط

نمایش بیشتر